MASZ PROBLEM Z URZĄDZENIEM?
Twoje urządzenie nie działa prawidłowo? Jeśli chcesz poszukać wraz z nami rozwiązania „na miejscu” lub rozpoznać przyczynę usterki, wyślij do nas wiadomość e-mail na adres bok@akp24.pl, w temacie wpisując REKLAMACJA / NAPRAWA oraz NUMER ZAMÓWIENIA. W treści podaj nazwę i model produktu wraz z opisem usterki lub wady. Jeśli to możliwe, dołącz do wiadomości również zdjęcia ukazujące uszkodzony element. Dzięki temu łatwiej będzie nam zdiagnozować problem i szybciej znajdziemy rozwiązanie.
Jeśli chcesz zgłosić reklamację lub dokonać naprawy, przejdź do odpowiedniej sekcji poniżej. Szczegóły dotyczące reklamacji urządzeń znajdziesz w § 7 regulaminu sprzedaży sklepu internetowego AKP24.PL – treść znajduje się również poniżej.
REKLAMACJA URZĄDZENIA
W przypadku reklamacji urządzenia, spakuj produkt wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres:
AKP24.PL
ul. Toszecka 99,
44-100 Gliwice
Upewnij się, że urządzenie wysłane do reklamacji jest odpowiednio zabezpieczone na czas przesyłki, dokładnie wyczyszczone oraz wolne od wszelkich szkodliwych substancji zagrażających personelowi dokonującemu diagnozy.
Czas oczekiwania na decyzję związaną z reklamacją wynosi 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, uszkodzone części urządzenia są naprawiane lub wymieniane na koszt dostawcy w ciągu 30 dni.
W przypadku odmowy reklamacji, urządzenie jest odsyłane w ciągu 3 dni roboczych do klienta lub naprawiane, po wcześniejszym zaakceptowaniu kosztu naprawy. Czas naprawy wynosi do 30 dni. Koszty wysyłki i/lub naprawy ponosi klient. Aby dowiedzieć się więcej o naprawie, przeczytaj dział NAPRAWA URZĄDZEŃ.
NAPRAWA URZĄDZENIA
Jeśli jesteś zdecydowany na naprawę urządzenia u nas, spakuj je wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres:
AKP24.PL
ul. Toszecka 99,
44-100 Gliwice
Upewnij się, że urządzenie wysłane do naprawy jest odpowiednio zabezpieczone na czas przesyłki, dokładnie wyczyszczone oraz wolne od wszelkich szkodliwych substancji zagrażających personelowi dokonującemu napraw.
Czas oczekiwania na wycenę naprawy wynosi do 14 dni. Od momentu zaakceptowania wyceny i otrzymania przez nas urządzenia zobowiązujemy się dokonać naprawy do 30 dni.